joi, 17 iulie 2014

QUO VADIS ...DOMNULE PRIM MINISTRU?

Domnule prim-ministru, se pare ca ori nu vi se aduce la cunostinta cee ce va postez si eu pe paginile D-voastra, ori nu le bagati in seama .Am mai spus ca eu ca lider de sindicat la SNCFR impreuna cu ceilalti colegi ai mei am avut multe confruntari cu Traian Basescu pe atunci ministrul transporturilor si-l stiu cat este de mincinos si duplicitar si mai ales cat de razbunator este. Credeam ca ati tras invataminte de la prima confruntare televizata cu el cand erati sef al echipei de control al primului ministru de atunci Adrian Nastase, cand intr-un fel s-a purtat in culise si altfel in fata camerelor de luat vederi. Puteti sa faceti o comparatie intre vizita intempensiva la Cotroceni facuta tot cu un ministru de finante in luna decembrie 2013, cand guvernatorul CUCU-matrafoxatul a fost luat prin surpridere si ati obtinut semnarea bugetului si alta acum cand v-ati anuntat vizita si a avut timp berechet sa pregateasca diversiunea. I-l luati prin surprindere daca in loc de discutiile sterile prin care v-au scos din sarite, ati fi scos si inmanat un memoriu asemanator celui pe care i l-a inmanat maresalul Ion Antonescu regelui Carol al II-lea aratand situatia grava in care se afla tara cerandu-i demisia. Chiar, pana la urma de ce v-ati dus la Cotroceni cand stiati ca nu acea lege a reducerii CAS-ului i-l interesa pe Basescu? Era tot o gaselnita precum cea cu accizele la carburanti in decembrie, gaselnita pentru care refuza sa semneze legea bugetului. Ati primit ceea ce meritati din partea unui individ penal al penalului care ocupa ilegal scaunul prezidential, pe care va incapatanati sa-l mentineti la Cotroceni si-l numiti presedinte cand de fapt este DEMIS de 2 ani. Toate documentele semnate de acest mare infractor care se erijeaza in presedinte al Romaniei sunt NULE si NEAVENITE. Cei care se incapataneaza sa-l mentina la Cotroceni in mod ilegal nu sunt decat niste complici ai acestui individ. Acestia favorizeaza un periculos infractor tradator de neam si tara, vinovat si de genocid, crime impotriva umanitatii, subminarea economiei nationale in complicitate cu multe clanuri mafiote si multe altele. Puteti sa dati inca un exemplu de acest fel existent in vreo tara de pe planeta? Nu realizati ca prin aceasta complicitate cu infractorul care jignindu-va pe D-voastra ne jigneste grav si pe noi cei care v-am ales cu 70% din voturi la alegerile parlamentare inaintea carora una ne-ati promis, iar dupa ce v-ati vazut cu saci-n caruta, alta ati facut? Pentru greselile pe care le-ati facut va rugam sa va cereti scuze public si sa incetati orice relatie cu infractorul de la Cotroceni care poate fi inlaturat urgent din fruntea tarii aplicand propunerea D-lui senator Ioan Ghise. Daca nu o faceti, intreaga clasa politica,se face vinovata de complicitate la toate fraudele facute de catre Traian Basescu. Chiar nu realizati ca tot facand compromisuri acestui mare infractor va compromiteti in fata poporului ,a electoratului caruia veniti acum sa le cereti voturile? Noi nu vrem niste legi care sunt un fel de praf in ochii prostimii, ci inlaturarea principalei cauze a chinurilor noastre si anume: INLATURATI PRESEDINTELE DEMIS CARE OCUPA ILEGAL FOTOLIUL PREZIDENTIAL FARA SA-I MAI PERMITETI NICI-O ZI SA RAMANA LA COTROCENI, CA GUVERNATOR PUS SI IMPUS POPORULUI RAMAN DE CATRE DUSMANII ROMANIEI DIN INTERIOR SI DIN EXTERIOR, pana acesta nu apuca sa dea foc tarii, sau sa ne arunce in conflicte sangeroase interne sau internationale.
„Am facut o greseala ca m-am dus la Cotroceni. Eu am gandit institutional, ca intre institutii trebuie sa existe respect, dar m-am invatat: cand te bagi in cocina te mananca porcii.

Cred ca, dupa decembrie, o relatie institutionala intre Presedinte, Guvern, Parlament trebuie sa existe si, indiferent de lucrurile murdare care s-au intamplat in acesti noua ani si jumatate, prestigiul functiei de presedinte si al celei de prim-ministru, de membru al Parlamentului, trebuie restabilit”, a afirmat prim-ministrul Victor #Ponta in deschiderea sedintei de #Guvern.
„Am facut o greseala ca m-am dus la Cotroceni. Eu am gandit institutional, ca intre institutii trebuie sa existe respect, dar m-am invatat: cand te bagi in cocina te mananca porcii.
Cred ca, dupa decembrie, o relatie institutionala intre Presedinte, Guvern, Parlament trebuie sa existe si, indiferent de lucrurile murdare care s-au intamplat in acesti noua ani si jumatate, prestigiul functiei de presedinte si al celei de prim-ministru, de membru al Parlamentului, trebuie restabilit”, a afirmat prim-ministrul Victor ‪‎Ponta‬ in deschiderea sedintei de ‪‎Guvern‬.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu